Egyensúly Annával

Egyensúly Annával

Lelkesen a kilók elllen, sikerülni fog?

2023. március 21. - Egyensulyban

Szeretném megosztani veletek az én történetemet az életmódváltással kapcsolatban. Évek óta küzdök a túlsúllyal, és úgy döntöttem, hogy végre elindulok az egészségesebb életmód felé vezető úton.

Az első hétem nem volt egyszerű. Sok kísértésbe estem, és nehéz volt ellenállni az édességeknek és a nehéz ételeknek. Azonban ahelyett, hogy magamba uhanok, úgy döntöttem, hogy inkább pozitív maradok és folytatom az erőfeszítéseimet. Nem vot könnyű!

valtas.jpg

Elkezdtem figyelni az étkezéseimre és az ételek minőségére. Először is megpróbáltam az ételeket házilag elkészíteni, és eldöntöttem, hogy kerülöm a feldolgozott ételeket és az édességeket. Emellett növeltem a zöldség- és gyümölcsfogyasztásomat is, hogy több tápanyaghoz jussak. Ezekeről, majd részletesebben írok később.

A testmozgás is nagyon fontos szerepet játszik az életmódváltásomban. A fokozatosság elvét követve, elkezdtem sétálni minden nap legalább 30 percet, és feliratkoztam egy terembe is. 

Az első héten megtapasztaltam, hogy milyen nehéz megszabadulni a rossz szokásaimtól, de ugyanakkor azt is éreztem, hogy jó úton járok az egészségesebb életmód felé. Még ha kisebb lépésekkel is haladok, de biztos vagyok benne, hogy el fogom érni a célomat.

Tisztában vagyok vele, hogy az életmódváltás nem egy pillanat alatt történik meg, és az első héten már láttam, hogy rengeteg munka áll előttem. De amikor átgondolom az egészségem fontosságát, akkor azt látom, hogy minden erőfeszítés megéri. A célom az, hogy jobban érezzem magam a bőrömben, és egészségesebb, kiegyensúlíozottab és boldogabb életet éljek. Azt is látom, hogy iszonyats mentális erőre lesz szükségem, de kitartó leszek! 

A bejegyzés trackback címe:

https://egyensulyannaval.blog.hu/api/trackback/id/tr6718076722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása